Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

vieli, vieli bunti.... CC s

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    vieli, vieli bunti.... CC s

    liebi schwiizer,

    ich mache ja nöd gern (gratis) wärbig für pöscho. aber a dem wucheänd isch bi mim pöschohändler in horgä grossi spezialuuschtellig.
    wer also mal möcht alli variante vo cc s uf eim huufe gseh, chan das bi de seegarage müller.

    vorallem alli arte vo 307cc sind am schtart, schwarz, blau, rot etc...
    wer also no vor enere entscheidig staht, viil meh uuswahl hät s nöd emal in genf gha... natürli häts au 206cc s in allne variante !!!

    <--- life starts with a cc --->

    #2


    Richte mal schöne Grüße aus!

    Auf dem blauen Cubus hat man einen geilen Blick auf den Zürichsee. Hatte da auch zum ersten mal einen 307cc gesehen!

    Ich wünsche euch viel Spaß.


    Sieger der SLK-Trophy and Friends 2007
    Vize der SLK-Trophy and Friends 2008
    Sieger der SLK-Trophy and Friends 2009
    Vize der SLK-Trophy and Friends 2010


    Kommentar


      #3
      wir gönd vermuetlech am samstig verbi ga luege...

      Kommentar


        #4
        und scho sind mer z drittä wo in dä seegarasch
        dä cc chauft händ
        *smile*

        seepo@
        wänn gasch du verbie?
        evt. chöntend mer euis ja träffä...

        es mega liebs grüessli pepita@


        :i_baeh: :i_baeh: :i_baeh: :i_baeh: :i_baeh: :i_baeh:

        Kommentar


          #5
          cha nur am samstig namitag ga

          Kommentar


            #6
            ausstellung ist ab heute freitag bis und mit sonntag nachmittag

            <--- life starts with a cc --->

            Kommentar


              #7
              Cool! E "farbigi" CC-Uusstellig. Da wird ich hüt Nomittag mal inegücksle. Villicht hät s auch scho en CC mit JBL?

              @seepo
              villicht bisch ja au det.. aber mir känned ois ja nöd :sterne:
              ich chum mit mim schwarze 306er cabi und d fründin isch zu 95% au debi. han jeans und es beige-bruns polo-shirt aa und bin mit enere digicam bewaffnet.. haha.. das tönt dämlich :totlach:
              wer weiss.. villicht gseht mer sich ja :biggrin:

              en schönä samschtig!

              Kommentar


                #8
                so, bin wieder da!
                wow.. super usstellig in horge :i_respekt:

                bin no nie i däre garage gsi.
                insgesamt hat s 11 307cc gha, alli farbe usserd ardenrot, montecristo-lila und poseidon-blau.

                han es paar föteli gmacht.

                klick --> da (1.7 MB)

                (jaja...ich weiss.. han v.a. die stahlgraue fotografiert... aber das isch halt "mini" farb :d_pfeid: )

                gruess!

                Kommentar


                  #9
                  savli,

                  wow, cooli föteli !!

                  ich bin defür scho mit allne schwarze 307cc gfahre wo en nummere händ !! ich han halt en schwarze bstellt



                  <--- life starts with a cc --->

                  Kommentar


                    #10
                    Hehe, dem schliess ich mich an, darum verdreht er jedesmall die Augen wenn ich in die Garage trotte, bin wohl nicht der einzige, der Sehnsüchtig auf seinen schwarzen bei Ihm warte.

                    War eine tolle Ausstellung, Grüsse an alle und übrigens, tolles Forum
                    Gr?sse aus der Schweiz


                    307 cc 180, Schwarz, Volleder, Farbnavi, JBL

                    Kommentar


                      #11
                      ausserdem haben sie noch bis ende mai die "felgenaktion" sprich, alle pöschofelgen gibt s bis 30% billiger.
                      hab mir darum gleich ein satz cotya 16" für die winterräder bestellt, statt 320 sfr für 199 sfr pro stück...
                      in der heutigen zeit muss man halt sparen

                      <--- life starts with a cc --->

                      Kommentar


                        #12
                        hei q

                        du schins jo de konjunkturufschwung scho zspüre

                        aber esch guet, wenn öper chli wirtschaft akurblet.

                        Kommentar

                        Lädt...
                        X