Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Leasing?

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    Leasing?

    Hoi zäme!

    Hab da mal eine Frage an die Peugeot-Käufer in der CH.
    Wenn ich ein Auto leasen will - sagen wir mal z.B. bei der Franz AG.
    Preis: Fr. 42,060.-
    Anzahlung und Schlusszahlung je Fr.10,000.-.
    Leasing 48 Mte (15,000km/Jahr)

    Bin ich dann gezwungen die Leasingkonditionen der besagten Firma zu übernehmen oder kann ich selber bestimmen bei über wen geleast wird?
    Damit meine ich folgendes: wenn ich comparis.ch mit denDaten füttere, erhalte ich eine Rangliste der Leasing-Vorschläge, wobei die CS als günstigste Variante dasteht (6.4%).
    Kann ich dies dem Autohändler "aufzwingen" oder ist das normalerweise so, dass sie selber "Leasingpartner" haben, die ich akzeptieren muss?

    Gruss!

    #2
    hei salvi

    du chasch sälber dini leasingfirma uswähle.

    bir cs hesch no vergünschtigung, wenn du dört en guete chund besch (mues bonviva ha).

    franz schaffet sehr eng mit de cs-leasing zäme. und natürli metem peugeot leasing.

    du weisch aber, dass sleasing de scho rächt is gäld goh. mache de no en andere verglich.

    luegsch was en bankredit vo 32,000 koschtet (koschte = anzahl rote * monetsrote) und verglichs de gägs leasing (kaution + reschtwert + anzahle rote * monetsprämie).

    vorteil vom bankkredit esch, dass du der zinsteil vor montesrote (werd bi der wohl so 50 - 100 franke si) chasch vom stürbare ikomme abzieh.

    vorteil vom bankkredit: chasch dini versecherigsdeckig sälber wähle, kei lämpe wenns leasing ablauft, chasch sovell km mache wie wotsch und besch chli flexibler wenn ne wotsch loswerde.

    falls no froge hesch, chasch mer jo en pn schecke.

    Kommentar


      #3
      Original von Hilfi:
      du weisch aber, dass sleasing de scho rächt is gäld goh.

      luegsch was en bankredit vo 32,000 koschtet (koschte = anzahl rote * monetsrote) und verglichs de gägs leasing (kaution + reschtwert + anzahle rote * monetsprämie).
      han dä veglich gmacht:

      bankkredit (migrosbank): Choschte: Fr. 5,968.-
      leasing (cs): Choschte: Fr. 6,556.-

      Aber:
      Zinssatz Kredit: 9%
      Zinssatz Leasing: 6.6%

      Monatlichi Prämie:
      Kredit: 800.-
      Leasing: 500.- + dä Reschtwert vo 14,000.- am Schluss

      Fazit rein vo dä Berächnige:
      S,Leasing lohnt sich, will ich nur 600.- meh Chöschte han, defür aber e dütlich tüferi Monatsrate. Klar, am Schluss isch no d,Reschtwertrate da wo bim Kredit wegfallt. Aber 800.-/Monat sind scho echli vill...



      vorteil vom bankkredit esch, dass du der zinsteil vor montesrote (werd bi der wohl so 50 - 100 franke si) chasch vom stürbare ikomme abzieh.

      vorteil vom bankkredit: chasch dini versecherigsdeckig sälber wähle, kei lämpe wenns leasing ablauft, chasch sovell km mache wie wotsch und besch chli flexibler wenn ne wotsch loswerde.
      ok, wämmer,s so aaluegt, häsch natürli rächt. Alles in allem isch dä Kredit sicher günschtiger.
      Ich chönt total Fr. 864.- pro Jahr vom Stürbare Ikomme abzieh.

      Bi dä Vesicherig würd ich aber die erschte 3 Jahr eh Vollkasko näh.

      Und was au no z,bedänke isch, isch dass - falls ich i 2-3 Jahre en,anders Auto wott lease... wer weiss... 207cc? 407? ;D wär,s keis Problem bim Leasing..
      Bim Kredit müesst ich s,Auto vechaufe und bin no bunde bis alles zahlt isch.

      Tja.. ich muess mes nomal gnau überlegge und durerächne.
      Aber danke für din Aastoss!

      Kommentar


        #4
        du wotsch jo ned es gleasets auto am händler retour gäh. dä esch der natürli ewig dankbar.

        dä chan de din 307cc mit 10000 stutz gwünne witerverchaufe

        due ders guet überlege. hesch halt scho ein finanzielle belastig (dänk no ad versecherige, stüre). well wenn früehzytig usem leasing usstiegsch und auto retour gesch, werds mächtig tür.

        guet denke

        Kommentar


          #5
          hallo!!

          ich bin wieder einmal am rechnen und hab eine frage:

          ich weiss, ich könnte zum hörer greifen und den händler fragen, doch vielleicht weiss das einer von euch:

          die "franz ag" (oder peugeot schweiz?) bietet bis ende januar einen leasingzins von 3.9% auf alle neuwagen an.

          das macht im vgl. zu den üblichen leasingzinsen (6-8%) doch ein paar tausend franken aus.

          ich möchte mein auto aber erst im sommer (juli/auugst) erhalten/einlösen und beginnen zu bezahlen und deshalb wollte ich eigentlich erst im frühling bestellen.

          kann ich wohl von diesem vorteilhaften zins-angebot profitieren, wenn ich jetzt bestelle aber das auto erst im sommer will?

          oder anders gesagt, kann ich wohl jetzt schon einen vertrag abschliessen, obwohl ich noch so lange warten will?

          gruss!
          salvi

          Kommentar

          Lädt...
          X